مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 13:572022-03-04سياسي

بازدید رییس کل دادگستری مازندران از آزمون تصدی منصب قضا


رییس کل دادگستری مازندران به همراه معاون منابع انسانی و امور فرهنگی از روند برگزاری آزمون تصدی منصب قضا در مرکز استان بازدید کرد.

- ایسنا/مازندران رییس کل دادگستری مازندران به همراه معاون منابع انسانی و امور فرهنگی از روند برگزاری آزمون تصدی منصب قضا در مرکز استان بازدید کرد.

حجت الاسلام محمدصادق اکبری در حاشیه برگزاری این آزمون در دانشگاه امام محمد باقر (ع) در ساری در جمع خبرنگاران گفت: 618 نفر در این آزمون شرکت کردند که از این تعداد، 473 شرکت کننده را مردان و 145 نفر را زنان تشکیل می دهند.

اکبری افزود: این آزمون توسط معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور، از طریق جذب عمومی انجام گرفته که متقاضیان آزمون تصدی منصب قضا شامل داوطلبان واجد شرایط با تحصیلات دانشگاهی و نیز داوطلبان با تحصیلات حوزوی دارای مدرک حوزوی سطح 2 یا بالاتر هستند.

در این بازدید رییس کل دادگستری مازندران ضمن نظرخواهی از تعدادی از شرکت کنندگان در آزمون درباره شرایط و محل برگزاری، از عوامل برگزاری این آزمون تشکر کرد.

شایان ذکر است آزمون تصدی منصب قضاء در مرکز استان مازندران و در روز جمعه 13 اسفند ماه 1400 و همزمان در 20 مرکز استان کشور برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس کل دادگستری مازندران از آزمون تصدی منصب قضا

بازدید رییس کل دادگستری مازندران از آزمون تصدی منصب قضا