مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 13:572022-03-04اقتصادي

سال آینده خوزستان روی ریل رشد مصرف برق قرار می گیرد


مدیرعامل برق منطقه ای خوزستان با اشاره به افتتاح پروژه های شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: از سال آینده خوزستان روی ریل رشد مصرف برق قرار می گیرد.

- ، محمود دشت بزرگ پیش از ظهر امروز جمعه در آیین افتتاح پروژه های شرکت برق منطقه ای خوزستان به ارزش دو هزار و 840 میلیارد ریال (در پست برق شهرک صنعتی شماره سه اهواز) اظهار کرد: مهم ترین و بزرگ ترین پروژه افتتاحی امروز پشت برق 230 به 33 کیلوولت صنایع اهواز با 100 مگاوات آمپر و ارزش سرمایه گذاری دو هزار و 500 میلیارد ریال و احداث شده در شهرک صنعتی شماره سه اهواز است.

وی افزود: این پروژه هایی که امروز افتتاح شده ظرفیت های عظیمی را برای شهر اهواز (بخش های عمومی و خانگی) ایجاد می کنند.

مدیرعامل برق منطقه ای خوزستان تصریح کرد: از سال آینده خوزستان روی ریل رشد مصرف برق قرار می گیرد؛ مصرف این استان در سال جاری هشت هزار و 489 مگاوات بوده و پیش بینی می کنیم که در سال آینده به هشت هزار و 830 مگاوات افزایش پیدا می کند.

دشت بزرگ با اشاره به اینکه نیاز مصرف در استان خوزستان نزدیک به 10 هزار مگاوات است، بیان کرد: بیشترین پیک مصرف برق امسال ساعت 12 و 57 دقیقه ظهر یعنی دقایق پایانی تایم اداری در خوزستان بود؛ امیدوارم که با همکاری استانداری خوزستان سال آینده نیز از بخشنامه کاهش تایم اداری برای کاهش مصرف برق استان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال آینده خوزستان روی ریل رشد مصرف برق قرار می گیرد

سال آینده خوزستان روی ریل رشد مصرف برق قرار می گیرد