مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 14:072022-03-04سياسي

دستور ویژه دادستان کرمانشاه برای برخورد باعاملین قتل مامورانتظامی


دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از صدور دستور ویژه برای بررسی و برخورد با عاملین قتل مامور انتظامی کرمانشاه خبر داد.

- ، در پی شهادت مظلومانه مأمور وظیفه شناس شهید سروان پوریا نظری در درگیری با سارقین در استان کرمانشاه شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با صدور پیامی با تبریک و تسلیت به خانواده این شهید، دستور برخورد سریع و قاطع با عاملین این حادثه را صادر کرد.

متن پیام دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم منَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلا (سوره مبارکه الأحزاب آیه 23) شهادت مظلومانه یکی از نیروهای غیور انتظامی استان کرمانشاه شهید سروان پوریا نظری که در حین انجام مأموریت و درگیری با سارقین مسلح در یکی ازمحله های کرمانشاه به لقاءالله پیوست، باعث تأثر و تألم فراوان گردید.

آن شهید بزرگوار که در راه حفظ نظم، آرامش و امنیت جامعه، مظلومانه جان خود را تقدیم کرد؛ بی شک از جایگاه والایی در پیشگاه خداوند متعال برخوردار خواهند بود.

اینجانب با تعظیم و تکریم نسبت به مأمور وظیفه شناس انتظامی که در مقابله با عناصر ضد انسانی و امنیتی به فیض شهادت نائل آمد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور ویژه دادستان کرمانشاه برای برخورد باعاملین قتل مامورانتظامی

دستور ویژه دادستان کرمانشاه برای برخورد باعاملین قتل مامورانتظامی