مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 14:122022-03-04اقتصادي

سرمایه گذاران خوزستانی به مشارکت در تولید برق دعوت شوند


صنایع خوزستان نباید فقط مصرف کننده باشند و سرمایه گذاری که قصد کلید زدن پروژه های بزرگ را دارد باید با بسته های تشویقی او را به مشارکت در تولید برق دعوت کرد.

- ، صادق خلیلیان پیش از ظهر امروز جمعه در آیین افتتاح پروژه های شرکت برق منطقه ای خوزستان به ارزش دو هزار و 840 میلیارد ریال (در پست برق شهرک صنعتی شماره سه اهواز) با اشاره به اینکه خوزستان از ظرفیت بالا و بی نظیری در سطح کشور برخوردار است، اظهار کرد: طبیعتاً بر اساس همین ظرفیت ها و جایگاه بوده که این استان را ویژه تلقی می کند.

وی با اشاره به ظرفیت های خوزستان در حوزه نفت و گاز، شیلات، دریا، بنادر، راه آهن، کشاورزی، صنایع فولاد و دیگر صنایع افزود: این ظرفیت ها ویژگی های خاصی به خوزستان بخشیده و نقش پررنگی را در اقتصاد ملی ایفا می کند؛ بنابراین با توجه به صنعتی بودن این استان طبیعتاً نیاز بالایی به انرژی به خصوص انرژی پاک انرژی برق دارد.

خلیلیان ادامه داد: ما باید بتوانیم برای حمایت و پشتیبانی از صنایع استان این انرژی پاک را برای آنها تأمین کنیم که این تأمین هم باید مستمر و پایدار باشد؛ پشتیبانی ها باید به نحوی باشد که برق پایدار برای صنایع تأمین و خاموشی های اعمالی برای آنها نیز کاهش پیدا کند، البته برای بخش خانگی نیز باید تأمین برق به شکل کاملاً مناسبی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاران خوزستانی به مشارکت در تولید برق دعوت شوند

سرمایه گذاران خوزستانی به مشارکت در تولید برق دعوت شوند