مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 14:122022-03-04حوادث

آتش سوزی 2 خودرو در ساختمان 20 واحدی/ 13 نفر تحویل عوامل اورژانس شدند


سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از آتش سوزی دو خودرو در پارکینگ ساختمانی 20 واحدی خبر داد و گفت: در جریان این حادثه حدود 12 الی 13 نفر به دلیل دودگرفتگی تحویل عوامل اورژانس شدند.

- ، جلال ملکی از آتش سوزی دو خودرو در پارکینگ ساختمانی 20 واحدی خبر داد و گفت: ساعت 10:52 صبح امروز یک مورد آتش سوزی در مجتمع مسکونی واقع در خیابان هنگام، نرسیده به بزرگراه زین الدین به سامانه 125 آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران خاطرنشان کرد: در ادامه سه ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی و خودروهای حامل تجهیزات تنفسی و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تیم عملیاتی در مدت زمان چهار دقیقه به محل حادثه رسید، گفت: در محل حادثه مشاهده شد که در یک ساختمان پنج طبقه مسکونی با 20 واحد، در طبقه منفی یک، سه دستگاه خودرو (پراید، پرشیا و پژو 405) وجود داشت که پراید و پرشیا دچار آتش سوزی شده و کاملاً شعله ور شده بودند.

ملکی با بیان اینکه دود بسیار غلیظی به طبقات بالایی سرایت کرده بود، عنوان کرد: تعدادی از ساکنان در وضعیت نامناسبی گرفتار شده بودند؛ البته بسیاری از ساکنان ساختمان خود را به سطح پشت بام رسانده بودند و عده ای دیگر در واحدها محبوس بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی 2 خودرو در ساختمان 20 واحدی/ 13 نفر تحویل عوامل اورژانس شدند

آتش سوزی 2 خودرو در ساختمان 20 واحدی/ 13 نفر تحویل عوامل اورژانس شدند