مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 14:272022-03-04اقتصادي

توزیع بیش از2هزار تن کالای تنظیم بازاردر هرمزگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سیروس اسدپور مدیر تعاون روستایی هرمزگان امروز در جلسه بازرگانی این مدیریت گفت: در راستای تنظیم بازار، بیش از 2هزار و 300 تن کالای مصرفی با نرخ مصوب در فروشگاه های شبکه تعاون روستایی هرمزگان در سراسر استان توزیع شده است.

وی افزود: توزیع این کالاها با هدف تامین مایحتاج شهروندان عمدتا در ماه های پایانی سال و در راستای پیشگیری از افزایش قیمت ها و کنترل بازار انجام شده است.

اسدپور یادآور شد: این کالاها توسط شبکه تعاون روستایی استان خریداری و با نرخ مصوب دولتی در فروشگاه های این شبکه عرضه شده است.

مدیر تعاون روستایی هرمزگان تصریح کرد: در اجرای برنامه های دولت و در راستای اجرای سیاستهای امنیت غذایی در کنار تولید، توزیع این کالاها در دستور کار سازمان تعاون روستایی قرار گرفته و براین اساس اقلام تنظیم بازاری توسط اتحادیه تعاونی روستایی استان هرمزگان خریداری و توزیع شده است.

وی افزود: این اقلام شامل یکهزار و 84 تن برنج، 414 تن مرغ و گوشت منجمد، 492 تن شکر، 357 تن روغن و 36 تن تخم مرغ به ارزش 488 میلیارد و 962 میلیون ریال با هدف تنظیم بازار و تامین نیاز های مردم عزیز استان عرضه شده است.

اسدپور با بیان اینکه شبکه تعاون روستایی خاستگاه مردم نهاد دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال مصرف کنندگان و توانایی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از2هزار تن کالای تنظیم بازاردر هرمزگان

توزیع بیش از2هزار تن کالای تنظیم بازاردر هرمزگان