مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 14:522022-03-04سياسي

ماه مبارکت شعبان پر از رحمت، خشنودی و رضوان است/ امام حسین(ع) الگوی پاسداران است


امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه گفت: ماه مبارکت شعبان پر از رحمت، خشنودی و رضوان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در خطبه های این هفته نماز جمعه که در مسجدالنبی(ص) برگزار شد، گفت: همواره تعهد و پیمان خود را که معنای حقیقی تقوا است با خدا حفظ کنیم، همیشه بدانیم عالم محضر خداست و خدا حاضر و ناظر است، همه امور مربوط به ما را می بیند و می داند، حتی آن چه در قلب ما خطور می کند و آن چه ما انجام می دهیم، هر رفتاری که داریم را خدا می بیند، بنابراین عهد و پیمان با خدا را نشکنیم.

امام جمعه قزوین ضمن تبریک حلول ماه شعبان اظهار کرد: حلول ماهی که سراسر آن شادمانی، خوشحالی، عبادت و عرفان و معرفت است را تبریک عرض می کنم.

آیت الله عابدینی بیان کرد: شعبان پر از رحمت و خشنودی و رضوان است، خیلی ضرر می کنیم اگر سهم خود را از رحمت شعبانیه و رضوان خدا در این ماه دریافت نکنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه مناجات شعبانیه از مواهب بسیار ارزشمند ماه شریف شعبان است، گفت: این مناجات را همه امامان استفاده می کردند و شاید زیباترین و معنوی ترین مایه های معنوی و عرفانی در این مناجات شعبانیه وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماه مبارکت شعبان پر از رحمت، خشنودی و رضوان است/ امام حسین(ع) الگوی پاسداران است

ماه مبارکت شعبان پر از رحمت، خشنودی و رضوان است/ امام حسین(ع) الگوی پاسداران است