مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 15:172022-03-04سياسي

سیاست آمریکا بحران آفرینی در دنیاست/مخالف جنگ هستیم


سیاست آمریکا بحران آفرینی در دنیاست اما ما مخالف جنگ هستیم و می خواهیم که هر چه سریع تر به پایان برسد.

- ، حجت السلام حسن دهشیری در خطبه های نمازجمعه امروز اردستان، اظهار داشت: به تعبیری ماه رجب و شعبان هر دو اردوگاه آمادگی برای ورود به ماه رمضان است؛ شعبان ماه استغفار، رحمت، صله رحم و غیره است که در این ماه اتفاق های نیکو و جشن های خوبی واقع شده است.

وی افزود: ماه محرم نیز در آن هیچ ولادتی نیست و سراسر غم و اندوه وجود دارد اما شعبان تنها ماهی است که در آن شهادت نیست و فقط شور و شعف و شادی وجود دارد.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه این ماه بسیار ارزشمند است و پیامبر اکرم (ص) آن را ماه خود خوانده است، تصریح کرد: امروزه هیچ اتفاقی در هیچ جای دنیا نمی افتد مگر اینکه مردم دنیا در کسری از ثانیه از آن با خبر می شوند و علاوه بر تحلیل و تفسیر آن، درباره حق یا باطل بودن آن نیز موضع می گیرند.

دهشیری ادامه داد: بحران به وجود آمده در اوکراین نیز از این قضایاست؛ روسیه یک کشور پهناور و دارای قدرت اتمی به کشور همسایه اش اوکراین حمله کرده و موجب ویران شدن زیرساخت ها و کشته شدن عده ای از مردم شده است.

وی خاطرنشان کرد: غربی ها موضع گرفته و اوکراین را مظلوم و روسیه را ظالم جلوه داده اند و رهبر انقلاب نیز در ارتباط با موضع گیری ایران در سخنانی اشاره کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست آمریکا بحران آفرینی در دنیاست/مخالف جنگ هستیم

سیاست آمریکا بحران آفرینی در دنیاست/مخالف جنگ هستیم