مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 15:372022-03-04سياسي

زیاده طلبی غرب زمینه ساز بحران اوکراین شد


امام جمعه شاهرود با بیان اینکه غرب علناً در امورات اوکراین و حتی انتخابات شان دخالت می کرد، گفت: زیاده طلبی غرب در واقع زمینه ساز اصلی بحران اوکراین محسوب می شود.

- ، حجت الاسلام عباس امینی در خطبه های نمازجمعه این هفته شاهرود به میزبانی مدرسه قلعه با اشاره به بحران اوکراین و همچنین سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز مبعث در این مورد، تاکید کرد: موضع ما همان موضعی است که معظم له اعلام کردند ما خواهان جنگ نیستیم.

وی با بیان اینکه موضع ایران نسبت به جنگ در هر کجای جهان ثابت بوده و ما اعتقاد داریم که جنگ باید تمام شود، ابراز کرد: در کنار این رویکرد اما ما اعتقاد داریم که حوادث باید ریشه یابی نیز شوند و حقایق را بیان کرد.

امام جمعه شاهرود همچنین با بیان اینکه محکومیت جنگ اوکراین نباید سبب ترویج غرب گرایی از سوی عده ای در جامعه شود، تاکید کرد: زیاده طلبی غربی ها زمینه ساز بحران اوکراین شده است.

امینی با بیان اینکه همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمود آمریکا زیست خود را در بحران افزایی می بیند، گفت: در تمام طول تاریخ اگر به جنایت های آمریکا بنگریم خواهیم دید که همیشه زیست خود را در گرو بحران ها دیده و همیشه یک پای بحران ها بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیاده طلبی غرب زمینه ساز بحران اوکراین شد

زیاده طلبی غرب زمینه ساز بحران اوکراین شد