مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 15:422022-03-04سياسي

باید در فضای مجازی پاسخگوی شبهات باشیم


در جهاد تبیین باید پاسخگوی شبهات در فضای مجازی باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الااسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندر خمیر در نماز جمعه امروز شهرستان عنوان کرد: یکی از آثار و برکات ارزشمند آراییدن لباس تقوا بر جان و تن آدمی برطرف شدن حجاب ها از قلب و فکر آدمی است.

وی افزود:  رابطه ایمان و تقوا با روشن بینی و بصیرت در بیان قرآن یک امر قطعی است که خداوند به اهل ایمان می فرماید کسانی که ایمان می آوردید تقوا پیشه کنید و خداوند به سبب تقوا به شما شناخت حق از باطل را نوید می دهد.

خطیب جمعه شهرستان خمیر گفت: در ایام ماه شعبان و میلاد با برکت امام حسین  ع و امام سجاد ع  و همچنین قمر منیر بنی هاشم حضرت ابوالفضل علیه السلام قرار دادیم که برای همه ما فرصت ارزشمندی است که از سیره و منش این بزرگواران بهره مند شویم.

حجت الاسلام صالحی ادامه داد: حضرت عباس علیه السلام در صلابت، وقار ،زهد و علم در دامان فحل دامان عالم اندیشه و علم تربیت شده است خود او یک شبه امام است مشابهت او با امام مشهود است.

وی بیان کرد: یکی از دارایی های بزرگ حضرت ابوالفضل عباس این است که خودش را فدا برای دفاع از امام خویش در مرحله میدان قرار داد در عصر حاضر نیز امام عصر به تک تک ما خواهران و برادران نیاز دارد و باید در کنار او فکر خورد هم ذهن خود هم اندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید در فضای مجازی پاسخگوی شبهات باشیم

باید در فضای مجازی پاسخگوی شبهات باشیم