مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 15:522022-03-04اقتصادي

کاشان دارای رتبه نخست تولید برق خورشیدی خانگی در کشور است


طبق بررسی های صورت گرفته، کاشان رتبه نخست تعداد و میزان تولید نیروگاه های برق خورشیدی خانگی در کشور را دارد که فعالیت 235 نیروگاه خورشیدی خانگی و صنعتی در این شهرستان، - ایسنا/اصفهان سرپرست فرمانداری کاشان گفت: طبق بررسی های صورت گرفته، کاشان رتبه نخست تعداد و میزان تولید نیروگاه های برق خورشیدی خانگی در کشور را دارد که فعالیت 235 نیروگاه خورشیدی خانگی و صنعتی در این شهرستان، اشتغال بیش از 35 نفر از شهروندان را به همراه داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدشریف زارعی، امروز(جمعه، 13 اسفند) در آیین بهره برداری از نیروگاه 200 کیلو واتی کاشان، اظهار کرد: یکی از مزیت های منطقه کاشان وجود آفتاب در بیشتر روزهای سال است که با برنامه ریزی و مشارکت سرمایه گذاران می تواند به جایگاه قطب تولید و صادرات برق خورشیدی در کشور برسد.

وی افزود: تولید نیروگاه های برق خورشیدی فعال در سطح شهرستان کاشان هرماه در مجموع 11 هزار و 200 کیلو مگاوات ساعت است که با افزایش سرمایه گذاری در این حوزه می توان این میزان را افزایش داد.

سرپرست فرمانداری کاشان تصریح کرد: ورود شرکت های بزرگ به حوزه ساخت نیروگاه های خورشیدی را باید به فال نیک گرفت که نمونه آن سرمایه گذاری کارخانه سیمان کویر در زمینی به وسعت 4500 متر مربع و با اعتباری بیش از 45 میلیارد ریال انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشان دارای رتبه نخست تولید برق خورشیدی خانگی در کشور است

کاشان دارای رتبه نخست تولید برق خورشیدی خانگی در کشور است