مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 16:172022-03-04ورزشي

2 برابر شدن اعتبارات ورزش در گلستان/ پروژه های نیمه تمام ورزشی تکمیل می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان ظهر امروز در حاشیه سفر هیات دولت به استان گلستان از دو برابر شدن اعتبارات ورزشی در این استان خبر داد و اظهار کرد: از مهمترین برنامه های وزیر ورزش و جوانان تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی در استان گلستان خواهد بود.

 وی ورزش را یکی از اولویت های مهم در گلستان برشمرد و اظهار کرد:  اعتبارات خوبی برای ورزش استان گلستان در نظر گرفتیم و سعی شده با این اعتبارات روند تکمیل پروژه های ورزشی در گلستان تسریع شود.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه 110 پروژه نیمه تمام ورزشی در سطح استان گلستان وجود دارد، یادآور شد: برخی پروژه های ملی از محل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی پیگیری می شود و پروژه های استان گلستان نیز توسط اداره کل ورزش و جوانان این استان تکمیل خواهد شد.

رییس اداره کل ورزش و جوانان گلستان نیز با تاکید بر تکمیل پروژه چمن مصنوعی و سالن ورزشی شهرستان گالیکش، تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا روند تکمیل این پروژه های نیمه تمام با سرعت بیشتری انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در سفر یکروزه رییس جمهور و هیات دولت به استان گلستان برنامه های بسیار خوبی برای استان گلستان، نگارستان ایران پیش بینی شده است که چشمه امید در دل اهالی گلستان جوشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 برابر شدن اعتبارات ورزش در گلستان/ پروژه های نیمه تمام ورزشی تکمیل می شود

2 برابر شدن اعتبارات ورزش در گلستان/ پروژه های نیمه تمام ورزشی تکمیل می شود