مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 16:222022-03-04حوادث

دستگیری قاتل فراری تنها کمتر از دو ساعت پس از ارتکاب قتل


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان از دستگیری دو نفر به اتهام قتل عمد یک جوان 23 ساله در شهر پره سر رضوانشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ مجید رسول زاده فرساد در جمع خبرنگاران با تشریح جزییات یک قتل در گیلان اظهار کرد: بامداد امروز در پی وقوع یک فقره قتل در یک باب ویلای شخصی در شهر پره سر شهرستان رضوانشهر، بلافاصله بررسی موضوع و دستگیری قاتل در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به تشکیل تیم عملیاتی توسط فرماندهی انتظامی شهرستان رضوانشهر و حضور مأموران پلیس در صحنه افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد خانمی که همراه مقتول در ویلای شخصی او بوده بلافاصله پس از وقوع قتل توسط قاتل از محل متواری شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به جزیئات چگونگی قتل تصریح کرد: بلافاصله پس از تحقیقات گسترده و ردگیری های پلیس، این خانم متواری دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد همسر وی به اتفاق همدست خود به محل اقامت مقتول و همسرش در ویلای شخصی مقتول مراجعه و پس از درگیری فیزیکی، سرانجام وی را با ضربات قمه به قتل رسانده است.

رسول زاده فرساد با تقدیر از سرعت عمل و اقدامات فنی و کارشناسی به موقع فرماندهی انتظامی شهرستان رضوانشهر بیان کرد: پلیس سرانجام با اشرافیت اطلاعاتی و پیگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری قاتل فراری تنها کمتر از دو ساعت پس از ارتکاب قتل

دستگیری قاتل فراری تنها کمتر از دو ساعت پس از ارتکاب قتل