مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 17:072022-03-04سياسي

امام جمعه چهارباغ: برای ساماندهی حلقه دره کاری بکنید


امام جمعه چهارباغ با گرامیداشت هفته منابع طبیعی و ضرورت اهمیت و حفاظت از محیط زیست، گفت: مرکز پسماند حلقه دره مشکلات عدیده زیست محیطی برای شهرستان چهارباغ ایجاد کرده است که در خواست داریم هرچه سریع تر برای رفع این معضل اقدام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چهارباغ، حجت الاسلام والمسلمین قادر محمدی، امام جمعه شهرستان چهارباغ، در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ضمن تبریک ایام، گفت: ماه شعبان ماه خودشناسی و آماده سازی برای ضیافت عظیم خداوند درماه مبارک رمضان است.

وی در بخش دیگری به اتفاقات اخیر در روسیه و اوکراین اشاره کرد و افزود: در ظاهر شاهد حمله روسیه به اوکراین و آغاز جنگ هستیم اما باید بدانیم که این جنگ سال هاست توسط آمریکا و با پرچم داری او آغاز شده است.

امام جمعه چهارباغ ادامه داد: لازم است در این شرایط زمان جهاد تبیین به منظور آگاه سازی و روشنگری جامعه صورت گیرد تا مردم از تبلیغات و جنگ نرم دشمن در امان باشند.

وی در بخش دیگری با اشاره به جشن نیکوکاری در روزهای پایانی سال، اظهار کرد: این جشن امسال با اعلام شعار عیدی برای همه از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) در سرتاسر کشور انجام می گیرد.

وی با اشاره به اقدامات کمیته امداد در سال گذشته، تصریح کرد: عملکرد کمیته امداد امام(ره) در دوران شیوع کرونا تحسین برانگیز بود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه چهارباغ: برای ساماندهی حلقه دره کاری بکنید

امام جمعه چهارباغ: برای ساماندهی حلقه دره کاری بکنید