مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 19:372022-03-04پزشكي

کرمانشاهیان از ترددهای غیرضروری در هوای ناسالم خودداری کنند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به وضعیت خطرناک کیفیت هوا در استان، گفت: کرمانشاهیان از ترددهای غیرضروری در هوای ناسالم خودداری کنند.

- ابراهیم شکیبا در گفتگو با اظهار کرد: با توجه به اینکه کیفیت هوای استان کرمانشاه در وضعیت خطرناک قرار دارد تمام افراد به ویژه افراد حساس شامل سالمندان، مادران باردار، کودکان و افراد دارای سابقه بیماری قلبی عروقی و تنفسی از منزل خارج نشوند.

وی افزود: در شهرهای با وضعیت هشدار گروه های حساس تا حد امکان از خروج غیرضروری از منزل و تردد بی مورد در معابر شهری خودداری کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: سایر افراد نیز با استفاده از ماسک مناسب و در مواقع ضروری خارج شوند و حضور در فضای باز را به حداقل کاهش دهند.

شکیبا بیان کرد: ورزشکاران در فضای باز ورزش نکنند و کوهنوردان از کوهنوردی اجتناب کنند و حضور در پارک ها و پیاده روی در شرایط فعلی صورت نگیرد.

وی ادامه داد: در صورت لزوم از خروج از منزل یا محل کار حتماً از ماسک مناسب استفاده کنید و ماسک مناسب در این شرایط با توجه به بیماری کرونا ، ماسک های سه لایه است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: کارکنانی که به واسطه شغلی بیشتر در معرض گرد و غبار قرار دارند حتماً از وسایل حفاظت فردی به ویژه ماسک با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاهیان از ترددهای غیرضروری در هوای ناسالم خودداری کنند

کرمانشاهیان از ترددهای غیرضروری در هوای ناسالم خودداری کنند