مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 21:322022-03-04پزشكي

ارتقای بیمارستان خان ببین به 64 تخت و تکمیل بیمارستان رامیان


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ارتقای سطح بیمارستان امام رضا (ع) خان ببین و تکمیل و تجهیز بیمارستان رامیان خبر داد.

- ایسنا/گلستان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ارتقای سطح بیمارستان امام رضا (ع) خان ببین و تکمیل و تجهیز بیمارستان رامیان خبر داد.

دکتر بهرام عین اللهی در جلسه شورای اداری استان گلستان که با حضور رییس جمهور در گرگان برگزار شد با اشاره به اینکه بنده نماینده رییس جمهور در شهرستانهای آزادشهر و رامیان بودم، اظهار کرد: وی با بیان اینکه یکی از مطالبات مردم که مطالبه به حقی هم بود ارتقای سطح بیمارستان 32 تخت خوابی امام رضا (ع) خان ببین به 64 تخت است، افزود: این پروژه را در مصوبات سفر دیده ایم و امیدواریم با سرعت اجرایی شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تکمیل و تجهیر بیمارستان شهدای سلامت رامیان را دیگر مطالبه درست مردم این منطقه دانست و گفت: در شهرستان رامیان هیچ بیمارستانی وجود ندارد و به همین دلیل تکمیل این پروژه و تجهیز آن یک ضرورت بزرگ است.

عین اللهی بر ضرورت جابه جایی سایت پسماند زباله در شهرستان آزادشهر تاکید کرد و گفت: عدم جابه جایی این سایت موجب بیماری برای مردم منطقه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای بیمارستان خان ببین به 64 تخت و تکمیل بیمارستان رامیان

ارتقای بیمارستان خان ببین به 64 تخت و تکمیل بیمارستان رامیان