مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 00:422022-03-04سياسي

قبل از توافق، هیچ گفت وگوی مستقیمی بین ایران و آمریکا انجام نمی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه اصفهان، در نشست جمعی از اعضای هیأت علمی دانشگاه های استان اصفهان با معاون پارلمانی رییس جمهور که با حضور جمعی از اعضای هیأت علمی دانشگاه های اصفهان و نیز رؤسای دانشگاه های اصفهان، علوم پزشکی و صنعتی برگزار شد، سید محمد حسینی معاون امور پارلمانی رییس جمهور اظهار کرد: رییس جمهور بارها تأکید کرده است دانشگاهیان پشتوانه دولت سیزدهم هستند، بنابراین لازم است تمام نخبگان در مسیر حل مشکلات کشور به میدان بیایند.

وی افزود: در ماه های گذشته اقدامات خوبی از سوی دولت انجام شده است، اما ضعف هایی نیز از سوی دولت دیده می شود؛ بنابراین لازم است که اقشار نخبه در صحنه حاضر شوند.

حسینی تأکید کرد: دولت سیزدهم رویکرد مناسبی در سیاست خارجی دارد و با کشورهای همسایه ارتباط خوبی برقرار شده است؛ امروز سیاست خارجی ایران متوازن است در صورتی که طی سال های گذشته تمام توجه دولت به غرب بود، سفیران ایران نباید در سایر کشورها تنها کارکرد سیاسی داشته باشند.

معاون امورپارلمانی رییس جمهور ادامه داد: دولت به دنبال تنظیم بازار، قیمت ها و رفع نقاط ضعف در کشور است؛ خوشبختانه حرکت دولت روبه جلو است و تمام ارزیابی ها نشان می دهد که رییس جمهور مرد میدان است و شخصاً پیگیر مسائل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبل از توافق، هیچ گفت وگوی مستقیمی بین ایران و آمریکا انجام نمی شود

قبل از توافق، هیچ گفت وگوی مستقیمی بین ایران و آمریکا انجام نمی شود