مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 03:372022-03-05اقتصادي

آخرین خبرها از خودروهای توقیف شده در لرستان/ پیگیری برای تعیین تکلیف و فروش


مدیرکل بازرسی لرستان با اشاره به آخرین خبرها از خودروهای توقیف شده کالاهای قاچاق در این استان، از پیگیری برای تعیین تکلیف و در صورت لزوم فروش آنها خبر داد.

- ، سعید رازانی در سخنانی با اشاره به موضوع خودروهای توقیف شده کالاهای قاچاق در لرستان اظهار داشت: همکاران ما در سازمان بازرسی به همراه پلیس امنیت اقتصادی که از سوی فرمانده انتظامی استان برای این کار مامور شده اند، این موضوع را مرتب رصد و پیگیری می کنند.

وی عنوان کرد: از پارکینگ ها بازدید و سرکشی داشته اند و امیدوار هستیم در اسرع وقت و در کوتاه ترین زمان ممکن با همکاری نیروی انتظامی بتوانیم محل و نحوه نگهداری این خودروها را تا حدود زیادی مشخص کنیم.

مدیرکل بازرسی لرستان افزود: این تلاش را تا حصول نتیجه قطعاً ادامه خواهیم داد.

رازانی تاکید کرد: البته کارهای مقدماتی حدود 90 دستگاه از این خودروها که در حال حاضر در اختیار سازمان اموال تملیکی استان هستند، برای تعیین تکلیف و در صورت لزوم فروش در حال انجام است.

بنا بر این گزارش، پیش از این حمید القاصی مهر مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به 563 خودروی توقیف شده در لرستان اظهار داشت: بر حسب قانون، علاوه بر ضبط کالای قاچاق و جزای نقدی، ضبط خودرو نیز صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبرها از خودروهای توقیف شده در لرستان/ پیگیری برای تعیین تکلیف و فروش

آخرین خبرها از خودروهای توقیف شده در لرستان/ پیگیری برای تعیین تکلیف و فروش