مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 07:372022-03-05اجتماعي

گرد و غبار تا کی در خوزستان می ماند؟


دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان با اشاره به گسترش گرد و غبار به شهرهای شمالی استان، در خصوص زمان فروکش غلظت خاک توضیحی ارائه کرد.

- محمدجواد اشرفی با اشاره به وقوع گرد و غبار در خوزستان در روز جمعه اظهار کرد: توده گرد و غبار در اردن، سوریه و عراق تشکیل و از مرزهای غربی ایران وارد کشور شد و خوزستان، ایلام و لرستان را درگیر کرد و حتی استان های شمالی مانند مازندران و گیلان را تحت تاثیر قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در بامداد روز جمعه این توده گرد و غبار از سمت شهرستان های غربی خوزستان مانند آبادان، خرمشهر و دشت آزادگان وارد خوزستان شد و تا ساعت 5 بامداد، این شهرستان ها تحت تاثیر قرار گرفتند اما تدوام آلودگی در ساعت 9 و 10 صبح به بیشترین حد خود رسید به گونه ای که دستگاه های سنجش آلودگی هوای محیط زیست خوزستان غلظت 8 تا 9 هزار میکروگرم بر مترمکعب را نیز ثبت کردند.

دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان بیان کرد: به تدریج گرد و غبار به شهرهای مرکزی و جنوب استان خوزستان و در حال حاضر به شهرهای شرقی و شمالی استان گسترش پیدا کرده است اما غلظت آلودگی در قسمت های غربی و مرکزی استان کاهش یافته است.

وی گفت: در حال حاضر میزان آلودگی در آبادان، خرمشهر و دشت آزادگان در حد مجاز و استاندارد است که انتظار می رود روند کاهش گرد و غبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرد و غبار تا کی در خوزستان می ماند؟

گرد و غبار تا کی در خوزستان می ماند؟