مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 07:522022-03-05اجتماعي

اعمال قانون 317 دستگاه خودرو درطرح امنیت اجتماعی کهگیلویه


فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی 317 خودرو به علت تخلف اعمال قانون شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، محمد موسوی امروز در جمع خبرنگاران از آغاز مرحله جدید طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان خبر داد.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه اظهار داشت: این طرح با مشارکت یگان های انتظامی و با تعامل پلیس راهور و با هماهنگی مرجع قضایی در محله های پر تردد و میادین شهر در حال اجرا است.

وی گفت: طرح با هدف ارتقاء نظم و امنیت و آسایش و آرامش مردم بوده که با از تردد خودروها در ساعات ممنوعه، خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش و موتورسیکلت های فاقد مدارک و مزاحم به امنیت و آسایش مردم جلوگیری می شود.

موسوی افزود: در این طرح 317 دستگاه خودرو اعمال قانون، 12 دستگاه خودرو فاقد پلاک، پلاک مخدوش و شیشه دودی و 13 دستگاه موتورسیکلت توقیف و به پارکنیگ انتقال داده شدند.

موسوی تصریح کرد: مأموران در ادامه این طرح 2 نفر متهم تحت تعقیب و یک نفر خرده فروش موادمخدر را دستگیر و تعدادی سلاح سرد، مقداری سیم و کابل برق، یک دستگاه موتور آب، مواد مخدر، 2 حلقه وافور کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح های مختلف انتظامی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال قانون 317 دستگاه خودرو درطرح امنیت اجتماعی کهگیلویه

اعمال قانون 317 دستگاه خودرو درطرح امنیت اجتماعی کهگیلویه