مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 08:172022-03-05اقتصادي

اما و اگر در بزرگترین پروژه گردشگری کرمانشاه!


بزرگترین پروژه گردشگری کرمانشاه که با عنوان کریدور بیستون به تاق بستان از آن یاد می شود، علیرغم گذشت سالها از شروع آن، کماکان پیشرفت خاصی نداشته است.

- ایسنا/کرمانشاه بزرگترین پروژه گردشگری کرمانشاه که با عنوان "کریدور بیستون به تاق بستان" از آن یاد می شود، علیرغم گذشت سالها از شروع آن، کماکان پیشرفت خاصی نداشته است.

مطالعات فاز صفر پروژه سال 1396 با تاخیر چندساله به پایان رسید و پس از آن مطالعات فاز یک آغاز شد و آنطور که مسئولین وقت میراث فرهنگی استان می گفتند، این مطالعات هم در سال 1398 تمام شد.

با پایان مطالعات فاز یک، کلیات پروژه کریدور بیستون به تاق بستان به طول 32 کیلومتر در همان سال در شورای برنامه ریزی استان با حضور استاندار وقت کرمانشاه به تصویب رسید و مقرر شد طی یک برنامه 10 ساله به سرانجام برسد.

از نکاتی که در زمان تصویب پروژه روی آن تاکید شد، لزوم همکاری همه دستگاه ها و پای کار آمدن سرمایه گذاران با تعریف بسته های پیشنهادی برای آنها بود.

اما حالا آنطور که سرپرست میراث فرهنگی استان می گوید، اجرای این پروژه با چالش هایی مواجه شده است.

جبارگوهری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: علیرغم اینکه پروژه هایی برای ورود سرمایه گذاران تعریف شده، اما از آنجایی که سرمایه گذاران باید زمین های این مسیر را که اغلب زراعی هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اما و اگر در بزرگترین پروژه گردشگری کرمانشاه!

اما و اگر در بزرگترین پروژه گردشگری کرمانشاه!