مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 08:372022-03-05اقتصادي

دعوت از فناوران برای کسب فرمولاسیون تولید هیدروژل های چسبنده پدهای دستگاه تنس


از سوی شبکه تبادل فناوری ستاد نانو و یکی از مجموعه های بخش خصوصی چالشی برای کسب فرمولاسیون هیدروژل رسانای چسبنده مورد استفاده در پد دستگاه تحریک سطحی عصبی برگزار می شود.

- دعوت از فناوران برای کسب فرمولاسیون تولید هیدروژل های چسبنده پدهای دستگاه "تنس" از سوی شبکه تبادل فناوری ستاد نانو و یکی از مجموعه های بخش خصوصی چالشی برای کسب فرمولاسیون هیدروژل رسانای چسبنده مورد استفاده در پد دستگاه تحریک سطحی عصبی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، توسعه فرمولاسیون هیدروژل رسانای چسبنده مورد استفاده در پد دستگاه TENS چالش جدیدی است که توسط شبکه تبادل و یکی از مجموعه های بخش خصوصی تدارک دیده شده است.

امروزه بیماران زیادی از دردهای حاد و مزمن شناخته شده رنج می برند و پزشکان برای درمان، روش های متنوعی از جمله استفاده از دستگاه هایی با مکانیزم الکتروتراپی را تجویز می کنند.

از جمله دستگاه های برپایه تکنولوژی الکتروتراپی، دستگاه تحریک الکتریکی سطحی عصب (TENS) است که با قرارگیری پد دستگاه بر ناحیه درد، فرکانس های الکتریکی و سیگنال ها تغییر کرده و منجر به کاهش پیام درد می شود.

تحریک الکتریکی اعصاب ناشی از امواج ورودی از طریق الکترودهای واقع در پوست اتفاق می افتد و به دنبال آن پیام های درد تغییر خواهند کرد و به این ترتیب مسیر سیگنال ها م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از فناوران برای کسب فرمولاسیون تولید هیدروژل های چسبنده پدهای دستگاه تنس

دعوت از فناوران برای کسب فرمولاسیون تولید هیدروژل های چسبنده پدهای دستگاه تنس