مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 08:572022-03-05فرهنگي

استفاده بیش از 100 هنرمند ابهری از خدمات صندوق اعتباری هنر


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر گفت: بیش از 100 هنرمند ابهری از خدمات صندوق اعتباری هنر استفاده می کنند.

- ایسنا/زنجان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر گفت: بیش از 100 هنرمند ابهری از خدمات صندوق اعتباری هنر استفاده می کنند.

آیسان صادقی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره تعداد هنرمندان شهرستان ابهر که در صندوق اعتباری هنر عضویت دارند، گفت: 110 نفر از هنرمندان این شهرستان در رشته های روزنامه نگاری، قرآن، نویسندگی، هنرهای تجسمی، موسیقی، سینما و نمایش عضو صندوق اعتباری هنر هستند.

وی با بیان اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر از سال گذشته تاکنون برای 22 هنرمند اقدام به عضویت و بهره مندی از خدمات بیمه تامین اجتماعی کرده است، تصریح کرد: پرونده 40 هنرمند شهرستان نیز در دست اقدام است.

صادقی در خصوص حمایت صندوق اعتباری هنر از هنرمندان شهرستان و پرداخت تسهیلات حمایتی و بلاعوض به هنرکارت اعضای صندوق اعتباری هنر نیز عنوان کرد: طرح حمایتی صندوق اعتباری هنرمندان با صدور هنرکارت به عنوان کارت شناسایی و کارت بانکی از سال گذشته در حال انجام است که در این راستا به 80 هنرمند ابهری که عضو صندوق هستند، این کارت ها همراه با کمک هزینه حمایتی و کرونایی با واریز 4 میلیون تومان در فواصل مختلف اهدا شد که از جمله اقدامات این اداره و حمایت های وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده بیش از 100 هنرمند ابهری از خدمات صندوق اعتباری هنر

استفاده بیش از 100 هنرمند ابهری از خدمات صندوق اعتباری هنر