مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 09:122022-03-05پزشكي

فعالیت 7 مرکز بهبود اقامتی اعتیاد در اردبیل


دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل گفت: 7 مرکز بهبود اقامتی ترک اعتیاد در استان اردبیل فعال است.

- بهنام بهشتی در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر اردبیل اظهار کرد: با هدف کاهش آسیب اعتیاد در استان، 92 مرکز درمان سوء مصرف مواد مخدر به صورت سرپایی به مراجعین خدمات ارائه می کنند که عمده این خدمات تأمین دارو و شربت مورد نیاز در کنار مصاحبه های انگیزشی است.

وی فعالیت 2 مرکز اجتماع مدار را در پارس آباد و مشگین شهر یادآور شد و تصریح کرد: خدمات اجتماعی این مراکز ارزشمند و ستودنی است.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل به فعالیت 7 مرکز بهبود اقامتی با محوریت ایمان مداری و پرهیزمداری اشاره کرد و گفت: در سال جاری بیش از 23 هزار نفر از اهالی استان اردبیل که گرفتار دام اعتیاد بودند، در چرخه درمان قرار گرفتند.

بهشتی افزود: سعی بر این بوده تا خانواده های این افراد نیز به نوعی مورد حمایت قرار گیرند تا مانع از بازگشت مجدد این افراد به دام اعتیاد باشیم.

وی برگزاری کلاس های حرفه آموزی رایگان را برای این افراد در کنار پرداخت تسهیلات خوداشتغالی یادآور شد و خاطر نشان کرد: با صدور گواهینامه سعی شده تا این افراد به کارآفرینان خیر معرفی شوند تا با اشتغال و درآمدزایی خانواده های افراد نجات یافته از دام اعتیاد بتوانند زندگی راحتی و کم دغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 7 مرکز بهبود اقامتی اعتیاد در اردبیل

فعالیت 7 مرکز بهبود اقامتی اعتیاد در اردبیل