تأخیر در انتشار بسیاری از بازی های معروف در دوران کرونا/به دنبال تجاری سازی بازی های هدفمند هستیممعاون پژوهش بنیاد ملی بازی های رایانه ای گفت: در حال حاضر یک اوکوسیستمی داریم که در حوزه بازی های جدی توجه اش جلب شده، باید به سراغ این برویم که با روحیه هدفمندتری کار تجاری سازی و تولید این بازی ها را انجام دهیم. - خبرگزاری فارس - سعیده اسدیان: از زمان شیوع ویروس کرونا در دنیا علاوه بر رعایت اصول بهداشتی، اقدام مهم دیگری که به منظور حفظ سلامت و جلوگیری از گسترش بیشتر بیماری بارها به آن تأکید شده، دوری از اجتماعات است. این کار احتمال قرارگیری افراد در معرض ویروس را کاهش می دهد و از بار سنگینی که در شرایط حاضر بر دوش نیروهای درمانی جامعه وجود دارد می کاهد. در دوران قرنطینه هرکس به طریقی خود را سرگرم کرد و در این میان عده ای هم روزهای خانه نشینی را با بازی های موبایلی و کامپیوتری گذراندند، تا جایی که شیوع ویروس کرونا و تلاش دولت ها برای قرنطینه مردم در خانه، باعث شد تا محبوبیت بازی های دیجیتال دو چندان شود و این صنعت در تمام دنیا با رشد چشمگیری مواجه شود. *رونق صنعت بازی در دوره کرونا در ایران هم چنین شرایطی حاکم بود و بسیاری از کودکان، نوجوان و جوانان و حتی سالمندان به بازی های موبایلی روی آوردند تا قرنطینه را راحت تر پشت سر بگذارند، استقبال از بازی تا جایی پیش رفت که معاون حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای از وضعین خوب برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |