مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 09:172022-03-05سياسي

آغاز روند اجرای مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به هرمزگان


رییس کل دادگستری هرمزگان از آغاز روند اجرای مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان صبح امروز اظهار کرد: به محض پایان سفر استانی حضرت حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای، با حضور اینجانب در شهرستان بندرلنگه به همراه رییس دادگستری و دادستان این حوزه قضایی، ضمن رسیدگی به مشکلات یک فعال اقتصادی که در دیدار با رییس محترم قوه قضاییه درخواست خود را مطرح کرده بود، جهت رفع فوری موانع تولید و کسب و کار او دستورات لازم صادر شد.

 وی همچنین خاطرنشان کرد: دستورات ریاست محترم قوه قضاییه در سفر به استان هرمزگان در حال دسته بندی، تعیین مهلت و تدوین می باشند.

  وی با اشاره به موضوع فاسد شدن 4 هزار تن گچ وارداتی در یکی از انبارهای بندر شهید رجایی بندرعباس که در جریان بازدید رییس قوه قضاییه مطرح شد نیز اعلام کرد: در این خصوص، کارگروه ویژه ای جهت تعیین تکلیف فوری موضوع تشکیل شده که اعضای این کارگروه ضمن انجام اقدامات اولیه و کارشناسی، در حال جمع بندی مستندات به منظور اعلام نتیجه می باشند.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان تأکید کرد: اجرای کلیه اوامر ریاست محترم قوه قضاییه بلافاصله پس از اتمام سفر در دستور کار ویژه دستگاه قضایی استان هرمزگان قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز روند اجرای مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به هرمزگان

آغاز روند اجرای مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به هرمزگان