مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 09:222022-03-05اقتصادي

پیشرفت 18 درصدی طرح اقدام ملی مسکن در نهاوند


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نهاوند از پیشرفت 18 درصدی طرح اقدام ملی مسکن در این شهرستان خبر داد.

- علیرضا نثاری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وظیفه ساخت مسکن در طرح ملی اقدام مسکن در شهر نهاوند با جمعیت کمتر از 100 هزار نفر را بر عهده دارد که این طرح از ابتدای اجرا تا کنون 18 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با اشاره به به ساخت واحد های مسکونی به دو روش بنیادساز و گروه ساز افزود: ساخت مسکن در روش بنیادساز بر عهده بنیاد مسکن و در روش گروه ساز بر عهده مردم است که با بهره گیری از تسهیلات بانک مسکن و اختصاص زمین برای آن ها عهده دار ساخت مسکن خود خواهند بود.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نهاوند از اجرای این طرح در یکی از بهترین مناطق شهر خبر داد و گفت: پروژه اقدام ملی تولید مسکن با همکاری اداره راه و شهرسازی شهرستان با ساخت 365 واحد آپارتمانی در یکی از بهترین نقاط سکونتگاهی این شهر در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر اجرای سقف دوم این واحدها در قالب 14 بلوک شش و هفت طبقه در حال انجام است که البته یک بلوک آن در مرحله گودبرداری است.

نثاری افزود: اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این پروژه بالغ بر 200 میلیارد تومان است و در حال حاضر روزانه 100 نفر به صورت مستقیم و 200 نفر به صورت غیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 18 درصدی طرح اقدام ملی مسکن در نهاوند

پیشرفت 18 درصدی طرح اقدام ملی مسکن در نهاوند