مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 09:422022-03-05اقتصادي

برنامه وزارت نیرو برای ایجاد نیروگاه های تجدیدپذیر در هرمزگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، همایون حائری معاون امور برق و انرژی وزیر نیرو امروز در دیدار با استاندار هرمزگان عنوان کرد: به بنگاه های اقتصادی که نیروگاه تجدید پذیر ایجاد و به شبکه انرژی بدهند، انرژی پیوسته تضمینی می دهیم.

معاون امور برق و انرژی وزیر نیرو  افزود: این طرح و استفاده از نیروگاه های تجدید پذیر به نفع صنعت است و در احداث آن علاوه بر تسهیلگری از سوی وزارت نیرو، از سوی مدیران استانی نیز، خصوصا در حوزه محیط زیست برخی مجوزها، به سهولت صادر شده و در نهایت نیز صنایع می توانند برق اضافی خود را با نرخ مصوب به شبکه بفروشند.

  حائری گفت: معتقدیم در حوزه تامین برق به صنایع پایین دست از جمله شهر بندرعباس باید کمک کرد و از این رو وزارت نیرو آماده ارائه خدمات به این صنایع می باشد.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص ایجاد نیروگاه خورشیدی یکپارچه در استان هرمزگان، کاملا آمادگی داریم همکاری های لازم را انجام داده و طرح پایلوت آن در این استان اجرایی شود.

حائری تصریح کرد: در حوزه تامین برق جزایر خلیج فارس نز به صورت ویژه پیگیری و زیرساخت های لازم تامین خواهد شد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان  در این دیدار با اشاره به استقرار صنایع سنگین در استان و مصرف برق آنها بر لزوم احداث نیروگاه توسط این بنگاه ها تاکید کرد و اظهار داشت: بنگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه وزارت نیرو برای ایجاد نیروگاه های تجدیدپذیر در هرمزگان

برنامه وزارت نیرو برای ایجاد نیروگاه های تجدیدپذیر در هرمزگان