مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 09:522022-03-05اجتماعي

برخورد قانونی با عرضه کنندگان و فروشندگان گونه های جانوری و گیاهی در هرمزگان


مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان از برخورد قانونی با عرضه کنندگان و فروشندگان گونه های جانوری و گیاهی خبرداد.

- حبیب مسیحی تازیانی در گفت و گو با ایسنا، بیان کرد: با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال متأسفانه افراد فرصت طلب و سودجو در کنار فروش ماهی قرمز، اقدام به عرضه و فروش غیرمجاز گونه های جانوری نظیر لاک پشت، ماهی قرمز و برخی گونه های مهاجم و غیربومی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ممنوعیت نگهداری و خرید و فروش حیات وحش بدون مجوز سازمان حفاظت محیط زیست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با​ افراد خاطی بر اساس قوانین و مقررات به شدت برخورد می شود.

همچنین فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان هرمزگان افزود: گشت و نظارت مستمر توسط ماموران اجرایی یگان حفاظت محیط زیست استان از مراکز خرید و فروش ماهی قرمز و پرنده فروشی ها انجام می شود.

کاظم شریفی از مردم خواست از خرید جانوران وحشی که گونه های در معرض خطر انقراض و یا مهاجم محسوب می شوند، خودداری و به هیچ عنوان نسبت به رها سازی این حیوانات در طبیعت اقدام نکنند.

وی تاکید کرد: ماهی گلی یا همان ماهی قرمز نیز از گونه های مهاجم در طبیعت به شمار می رود که در صورت ورود به اکوسیستم های طبیعی توان اشغال زیستگاه دیگر گونه ها و جایگزین شدن با گونه های بومی را دارد، به هیچ عنوان نباید پس از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قانونی با عرضه کنندگان و فروشندگان گونه های جانوری و گیاهی در هرمزگان

برخورد قانونی با عرضه کنندگان و فروشندگان گونه های جانوری و گیاهی در هرمزگان