مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 10:022022-03-05سياسي

روحیه برخی مدیران با دولت مردمی رییسی تناسبی ندارند


امام جمعه شهرستان شوش با انتقاد از وضعیت مدیریتی در شوش گفت: کسانی که اعتقاد به کار میدانی ندارند چطور در دولت رییسی برای رفع مشکلات مردم پای کار و در میدان باشند.

- حجت الاسلام مهدی علیزاده اصل در گفت وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: متأسفانه شهرستان شوش هنوز طعم به روی کار آمدن دولت جدید را نچشیده است.

وی با تاکید بر اینکه رییس جمهور کنونی مرد میدان است و میدانی کار می کند و این امر بارها مشاهده شده افزود: سوالم به رییس جمهور این است کسی که با اعتقادات شما سازگاری نداشته و میدانی کار نمی کند چطور می تواند بر مبنای گفتمان شما رفتار بکند.

امام جمعه شهرستان شوش از مسئولان این شهر گلایه مند و گفت: کدام یک از مسئولان این روزها که ایام حضور راهیان نور در شهرستان شوش است، بازدیدی از وضعیت یادمان شهدای فتح المبین داشته است.

وی ادامه داد: اگر راهیان نور یا مهمانانی به شهر شوش بیایند و بخواهند در یادمان شهدای فتح المبین بمانند و بعد شب برگردند.

این افراد باید در تاریکی مطلق این مسیر برگشت به شهر شوش را طی کنند؛ کدام یک از مسئولان شبانه به یادمان شهدا رفته است و مشکلات آنجا را از جمله نبود روشنایی پل شهید ناجیان ببیند.

حجت السلام علیزاده در ادامه خطاب به مسئولان شوش گفت: یعنی روشن کردن این منطقه و مسیرهای پرتردد و مهم خیلی هزینه و کار دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه برخی مدیران با دولت مردمی رییسی تناسبی ندارند

روحیه برخی مدیران با دولت مردمی رییسی تناسبی ندارند