مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 10:172022-03-05سياسي

ترویج فعالیت های قرآنی تنها راه سعادت بشری است


ترویج فعالیت های قرآنی تنها راه سعادت بشری است و باید نگاه ویژه ای به برنامه های فرهنگی و قرانی در شهرستان شبستر داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام یونس کیانی صبح شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شبستر با اشاره به اینکه در جامعه ترویج فعالیت های قرآنی تنها راه سعادت بشری است اظهار داشت: کشور ما که در دنیا ادعای حکومت شیعی دارد باید حافظ دین و مذهب پیامبر باشد و پیام رهبری در خصوص تربیت 10 میلیون حافظ قرآنی تحقق یابد.

وی ادامه داد: فعالیت های قرآنی تنها وظیفه دارالقرآن یا برخی نهادها نیست و باید هرکس به فراخور و توان خویش در این مورد نقش ایفا نماید لذا متولیان امر ضمن پرهیز از جزیره ای عمل کردن نسبت به انسجام در فعالیت های قرآنی تلاش نمایند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شبستر با تاکید بر تشکیل کارگروه قرآنی اظهار داشت: ذائقه جوانان را با قرآن می توان تشخیص داد و آنها را هدایت نمود.

وی در پایان خواستار توجه به مساجد و سرویس های بهداشتی در ایام نزدیک سال توسط شهرداران منطقه شد.

ضرورت خودداری از حرمت شکنی در فضای مجازی فرماندار شبستر نیز در این جلسه گفت: تفاهم و ایجاد بسترهای فعال در راستای توسعه فرهنگ عمومی یکی از شاخصه های رسیدن به آرامش و فرهنگ عمومی ایده آل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فعالیت های قرآنی تنها راه سعادت بشری است

ترویج فعالیت های قرآنی تنها راه سعادت بشری است