مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 10:322022-03-05دانش

اندیشکده و شتاب دهنده تعاون نیاز مازندران است


مدیرکل تعاون مازندران با بیان اینکه اقتصاد تعاونی باید رشد کند، ایجاد اندیشکده تعاون و مراکز شتاب دهنده در دانشگاه ها را نیاز و مطالبه جدی استان بیان کرد.

- ، علی باقری صبح شنبه در نشست تخصصی تشکیل اندیشکده تعاون و توسعه کارآفرینی دانشگاه آزاد ساری تصریح کرد: از صاحبان ایده های ناب در بحث اشتغال زایی و کارآفرینان حمایت می کنیم.

باقری با تاکید بر این مطلب که نیازمند تقویت تفکر کارآفرینی در کشور واستان مازندران هستیم، اضافه کرد: قوانین و مقررات باید به سمت و سوی توسعه کارآفرینی باشد.

مدیرکل تعاون وکار مازندران مهمترین مزیت بخش تعاون را توزیع عادلانه ثروت در جامعه برشمرد و گفت: دانشگاه ها می توانند نقش مهمی درترویج فرهنگ تعاون ایفا کنند و اعتقاد داریم تعامل دانشگاه ها و بخش تعاون می تواند کارگشا و سازنده باشد و گام های بلندی برای اشتغال زایی برداشته شود.

باقری ضمن اعلام حمایت از طرح های دانشگاهی در خصوص تعاونی ها گفت: دانشگاهی ها باید بدانند که بخش تعاون مطمئن ترین راه برای اشتغال زایی با جمع سرمایه های کوچک است.

این مسئول با تأکید بر ضرورت تقویت تعامل بین این اداره کل و دانشگاه خاطرنشان کرد: آماده برگزاری تورهای ترویجی در تعاونی های موفق با هدف ایده گرفتن جوانان، برگزاری همایش ها ترویجی و… در سطح استان برای دانشجویا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشکده و شتاب دهنده تعاون نیاز مازندران است

اندیشکده و شتاب دهنده تعاون نیاز مازندران است