مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 10:322022-03-05اقتصادي

راه اندازی 1100 طرح اشتغال دانش بنیان در کشور


بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام، یک هزار و 100 طرح اشتغال زایی در حوزه دانش بنیان راه اندازی کرده است.

- ، محمد ترکمانه در سفر به استان اصفهان و بهره برداری از 5 هزار و 733 طرح اشتغال زایی اجتماع محور با ظرفیت اشتغال 17 هزار و 199 نفر در مناطق محروم و روستایی این استان گفت: یک هزار و 162 میلیارد ریال حجم سرمایه گذاری برای راه اندازی این 5 هزار و 733 طرح اشتغال زایی اجتماع محور بوده است.

ترکمانه از فعالیت 29 مجری و تسهیل گر بنیاد برکت در استان اصفهان خبر داد و افزود: 16 شهرستان و 238 روستای استان تحت پوشش فعالیت های اشتغال زایی بنیاد برکت قرار دارند.

وی با اشاره به دو رویکرد و اولویت اشتغال زایی در استان اصفهان تصریح کرد: اولین اولویت، حمایت از راه اندازی طرح های کارگاهی خرد و کوچک با توجه به ظرفیت های منطقه ای در استان است.

مدیرعامل بنیاد برکت ادامه داد: رویکرد دوم، حمایت از طرح های دانش بنیان در استان است که در همین راستا، همکاری های گسترده ای با شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان صورت گرفته است.

ترکمانه تاکید کرد: بنیاد برکت در استان اصفهان به دنبال حمایت حداکثری از کارگاه های خرد و کوچک و راه اندازی طرح های دانش بنیان است.

مدیرعامل بنیاد برکت تصریح کرد: تا به امروز یک هزار و 100 طرح اشتغال زایی در حوزه دانش بنیان در کشور اجرا شده که بخش قابل توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 1100 طرح اشتغال دانش بنیان در کشور

راه اندازی 1100 طرح اشتغال دانش بنیان در کشور