مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 10:322022-03-05اقتصادي

مصوبه حمایتی مجلس برای مشاغل آسیب دیده از کرونا


مجلس به منظور حمایت از تولید و صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا، برای آنان معافیت های قانونی، بخشودگی و مشوق های مالیاتی در نظر گرفت.

- ، نمایندگان در جلسه علنی امروز (شنبه 14 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال 1401 کل کشور، با اصلاح بند الحاقی 5 تبصره 4 ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

بر اساس این مصوبه، سازمان برنامه و بودجه کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مکلفند حداکثر تا یک ماه پس از تصویب این قانون تا سقف پانصد هزار میلیارد (500.

000.

000.

000.

000) ریال سهم هر یک از بانک ها و وزارتخانه ها را تعیین و تضمین بازپرداخت اصل و سود این تسهیلات را به صورت جمعی (یکجا برای هر بانک و وزارتخانه) صادر و به بانک های عامل و وزارتخانه های ذینفع ابلاغ نمایند.

پس از صدور تضمین توسط سازمان برنامه و بودجه کشور، بانک های عامل مکلفند درصورت درخواست تسهیلات از سوی وزارتخانه های ذینفع، حداکثر یک ماه پس از دریافت درخواست و قبل از شهریور ماه (فصل کاری طرح پروژه ها در مناطق سردسیر) نسبت به پرداخت این تسهیلات در وجه وزارتخانه و یا شرکت تابعه ذینفع اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه حمایتی مجلس برای مشاغل آسیب دیده از کرونا

مصوبه حمایتی مجلس برای مشاغل آسیب دیده از کرونا