مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 10:472022-03-05دانش

اندیشکده تعاون و مراکز شتاب دهنده در دانشگاه ها تأسیس می شوند


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ تعاون و توسعه کارآفرینی در بین دانشجویان گفت: اندیشکده تعاون و مراکز شتاب دهنده در دانشگاه ها تأسیس می شوند.

- ایسنا/مازندران مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ تعاون و توسعه کارآفرینی در بین دانشجویان گفت: اندیشکده تعاون و مراکز شتاب دهنده در دانشگاه ها تأسیس می شوند.

علی باقری صبح امروز در نشست تخصصی تشکیل اندیشکده تعاون و توسعه کارآفرینی دانشگاه آزاد ساری در حضور خبرنگاران تصریح کرد: از صاحبان ایده های ناب در بحث اشتغال زایی و کارآفرینان حمایت می کنیم.

باقری با تاکید بر اینکه نیازمند تقویت تفکر کارآفرینی در کشور و استان مازندران هستیم اضافه کرد: قوانین و مقررات باید به سمت توسعه کارافرینی باشد.

وی مهمترین مزیت بخش تعاون را توزیع عادلانه ثروت در جامعه برشمرد و گفت: دانشگاه ها می توانند نقش مهمی در ترویج فرهنگ تعاون ایفا کنند و اعتقاد داریم تعامل دانشگاه ها و بخش تعاون می تواند کارگشا و سازنده باشد و گام های بلندی در جهت اشتغال زایی برداشته شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران ضمن اعلام حمایت از طرح های دانشگاهی در خصوص تعاونی ها گفت: دانشگاهی ها باید بدانند که بخش تعاون مطمئن ترین را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشکده تعاون و مراکز شتاب دهنده در دانشگاه ها تأسیس می شوند

اندیشکده تعاون و مراکز شتاب دهنده در دانشگاه ها تأسیس می شوند