مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 10:522022-03-05اقتصادي

حضور 19 اکیپ نظارت بر کنترل مواد خام دامی در همدان


مدیر کل دامپزشکی استان همدان از آغاز فعالیت 19 اکیپ از امروز 14 اسفندماه برای نظارت و کنترل مواد خام دامی در بازار خبر داد و گفت: این اکیپ از امروز 14 اسفندماه به مدت دو ماه در بازار به صورت مداوم رصد و بررسی خواهند داشت.

- دکتر محمود رضا رسولی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه نوروز و ایام ماه مبارک رمضان قرار داریم برای ایجاد امنیت غذایی، نظارت بر کنترل مواد خام دامی در بازار توسط اکیپ های دامپزشکی انجام می شود.

وی افزود: این اکیپ ها ساماندهی شده و نقش هر یک مشخص است همچنین شهروندان می توانند در صورت داشتن هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 1512 تماس بگیرند و موضوع مورد نظر را اعلام کنند.

رسولی به فروش ماهیان قرمز در بازار اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه شهروندان در سفره نوروزی خود از ماهی قرمز استفاده می کنند، توصیه می شود ماهیان قرمز را از مغازه های معتبر و دارای مجوز بهداشتی تهیه کنند و از خرید ماهی توسط دست فروشان خودداری کنند.

وی ادامه داد: هم استانی ها باید توجه داشته باشند از خریداری سایر حیوانات از جمله لاک پشت خودداری کنند چراکه اینگونه حیوانات به طور طبیعی در بدن خود میکروب هایی دارند که ممکن است به علت ناسازگاری با بدن انسان نیز برای انسان بیماری زایی داشته باشد بنابراین باید این موضوع را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 19 اکیپ نظارت بر کنترل مواد خام دامی در همدان

حضور 19 اکیپ نظارت بر کنترل مواد خام دامی در همدان