مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 10:522022-03-05سياسي

برگزاری همایش گردشگری تاجیکستان و ترکیه در «استانبول»


سفارت تاجیکستان در ترکیه از برگزاری همایش مشترک گردشگری این کشور و ترکیه در استانبول با مشارکت حضوری و مجازی نمایندگان 250 شرکت فعال در حوزه گردشگری دو کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، در استانبول ترکیه همایش مشترک نمایندگان شرکت های گردشگری تاجیکستان و این کشور برپا شد.

در این همایش نمایندگان بیش از 100 شرکت گردشگری دو کشور به صورت حضوری و همچنین بیش از 150 شرکت کننده دیگر به صورت مجازی حضور یافتند.

بخش رسمی این همایش با سخنرانی نادر آلپاسلان ، معاون وزیر فرهنگ و گردشگری ترکیه، کمال الدین مومن زاده معاون کمیته توسعه گردشگری و اشرف جان گل اف سفیر تاجیکستان در آنکارا و سفیر ترکیه در دوشنبه برگزار شد.

هدف این همایش توضیح ابتکار دولت تاجیکستان در مورد جاری کردن قانون بدون روادید برای شهروندان 52 کشور جهان، از جمله ترکیه اعلام شده است.

همچنین در چارچوب این همایش مقدمات فصل جدید با در نظر گرفتن تنوع گردشگران بررسی و در جریان آن کارشناسان و مقامات رسمی بخش توریستی دو کشور دیدگاه های خود راجع به طبیعت منحصر به فرد و سایر فرصت های گردشگری تاجیکستان و ترکیه ارائه و ویدیوی های جالبی در این زمینه به نمایش گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش گردشگری تاجیکستان و ترکیه در «استانبول»

برگزاری همایش گردشگری تاجیکستان و ترکیه در «استانبول»