مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 10:522022-03-05سياسي

پاسدار بودن افتخاری که با شهادت تکمیل می شود


فرمانده سپاه ناحیه احمد ابن موسی (ع) شیراز ، نقش پاسداران را در جامعه مهم خواند و گفت: پاسدار انقلاب بودن افتخاری است که با شهادت تکمیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، احمد جعفری، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، ماه شعبان را فرصتی مهم برای ورود به ماه مبارک رمضان دانست و گفت: سپاه پاسدران انقلاب اسلامی محدود به ایران نیست و این نهاد مقدس تا جهت آمادگی زمینه ظهور منجی عالم بشریت در دنیا  تلاش  می کند لذا جهت تحقق این امر مهم محدوده جغرافیایی نمی شناسد.

  فرمانده سپاه ناحیه احمدابن موسی(ع)در ادامه، با اشاره به روز پاسدار که مصادف با میلاد امام حسین علیه السلام می باشد، پاسداری را افتخاری دانست که مزدش با شهادت تکمیل می شود.

سرهنگ جعفری گرامیداشت این روز را نه گرامیداشت یک قشر و شغل خاص، بلکه پاسداشت ارزشهایی خواند که پاسداران انقلاب اسلامی حافظ آن است.

  وی،  با اشاره به ارزش هایی که با تأسی به سید الشهدا و اقامه حق و عدالت، مفهوم پاسدار را  به یک ارزش دینی و انقلابی تبدیل نموده است افزود: دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی، در صدد حذف واژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودند، چرا که با حذف این واژه زودتر به مطامع دنیوی خود برسند اما دوباره در این نقشه شوم نیز ناکام ماندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسدار بودن افتخاری که با شهادت تکمیل می شود

پاسدار بودن افتخاری که با شهادت تکمیل می شود