مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 11:122022-03-05اقتصادي

تصویب 1400 میلیارد برای بودجه شهرداری بوشهر/ وعده تحول عمرانی


بودجه سال 1401 شهرداری با مبلغ هزار و 400 میلیارد تومان به تصویب شورا رسید که نسبت به ادوار قبل رشد بسیار چشمگیری داشته است و ان شالله در سال آینده شاهد تحولات بزرگی در توسعه و عمران شهر خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، جعفر پورکبگانی رییس شورای اسلامی شهر بوشهر صبح امروز در آیین آغاز برنامه های هفته نکوداشت روز بوشهر در گلزار شهدای بهشت صادق اظهار داشت: شهدا مشعل روشن هدایت برای جامعه هستند که باید در هر زمان و مکانی مقام و منزلت آنان پاس داشته شود.

  وی افزود: بودجه سال 1401 شهرداری با مبلغ هزار و 400 میلیارد تومان به تصویب شورا رسید که نسبت به ادوار قبل رشد بسیار چشمگیری داشته است و ان شالله در سال آینده شاهد تحولات بزرگی در توسعه و عمران شهر خواهیم بود.

  رییس شورای شهر بوشهر خاطرنشان کرد: در شورا ممکن است بین اعضای شورا بحث باشد اما مباحث برای این است که اتفاقات خوب برای مردم رقم بخورد و شرمنده مردم فهیم بوشهر نشویم.

  پورکبگانی تصریح کرد: تمام تلاشمان این است که اتفاقات خوب در شهر رقم بخورد و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند به آینده امیدوارم با یک امید ژرف بودجه سال آینده شهرداری را تصویب کردیم که در پایان سال آینده شاهد باشیم که اتفاقات بزرگی در شهر رقم خورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 1400 میلیارد برای بودجه شهرداری بوشهر/ وعده تحول عمرانی

تصویب 1400 میلیارد برای بودجه شهرداری بوشهر/ وعده تحول عمرانی