مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 11:322022-03-05اجتماعي

حدود 47 هکتار از اراضی ساحلی بوشهر آزادسازی شد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر در خصوص قانون اراضی مستحدث ساحلی و حریم 60 متری دریا گفت: 78 پلاک به مساحت 2 هزار و 702 هکتار، سند تک برگ اخذ شده است و در بحث آزادسازی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، غلامرضا منتظری مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر صبح امروز در نشست خبری در خصوص عملکرد یکساله این اداره در حوزه های مختلف اظهار داشت: در حوزه آبخیزداری، با توجه به اینکه در استان بوشهر، تراکنش نامنظم بارش ها، فرسایش خاک، کاهش سطح آب های زیرزمینی و فقر پوشش گیاهی، نیاز به انجام عملیات آبخیزداری احساس می شود.

وی افزود: در این راستا، 20 پروژه آبخیزداری داریم که 47 سازه آبخیزداری احداث می شود و از این سازه ها، بیش از 9 میلیون مترمکعب روان آب فصلی استحصال می شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر بیان کرد: در حوزه مرتع، هفت هزار و 700 خانوار بهره بردار، اعم از دامداران عشایری و دامداران بومی داریم و مراتع در قالب 905 سامانه عرفی، به مساحت 92 هزار هکتار، ممیزی شده اند.

وی در خصوص قانون اراضی مستحدث ساحلی و حریم 60 متری دریا اظهار داشت: 78 پلاک به مساحت 2 هزار و 702 هکتار، سند تک برگ اخذ شده است و در بحث آزادسازی، 46 و هفت دهم هکتار به طول هشت هزار و 817 متر از سواحل دریا آزاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 47 هکتار از اراضی ساحلی بوشهر آزادسازی شد

حدود 47 هکتار از اراضی ساحلی بوشهر آزادسازی شد