مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 11:422022-03-05سياسي

60 آژانس مسافرتی همدان متضرر از کرونا/ برنامه سفرهای نوروزی زودتر اعلام شود


مدیر انجمن دفاتر خدمات مسافرتی همدان گفت: 60 آژانس مسافرتی همدان از شیوع کرونا متضرر شدند که امیدواریم با اعلام سریع تر برنامه سفرهای نوروزی، - علی مرادی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص وضعیت سفرهای نوروزی با بیان اینکه فعلا بخشنامه ای مبنی بر اینکه چه باید کرد ارسال نشده است اظهار کرد: با این وجود گویا قرار است سفرها طبق پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

وی با بیان اینکه شرایط کرونای سال اول با اکنون متفاوت است و قطعا مردم از سفرها استقبال می کنند زیرا حجم تماس های آژانس ها نیز افزایش یافته است افزود: واکسینه شدن افراد نیز امنیت خاطر زیادی ایجاد کرده است.

مدیر انجمن دفاتر خدمات مسافرتی همدان در خصوص آغاز فعالیت فرودگاه و برقراری چند پرواز بیان کرد: یکی از ایرادهای پروازهای همدان ساعت آن است و دیگر اینکه هنوز برنامه نوروزی پروازها باز نشده تا ببینیم در آن ایام چه خبر است.

وی با تاکید بر اینکه آغاز پروازها در همدان موجب استقبال گردشگران داخلی و خارجی خواهد بود اما نهادهای دولتی نیز برای پایداری پروازها باید وارد کار شوند گفت: بنیاد شهید می تواند همانطور که تورهای زیارتی برای خانواده های شهدا تدارک می بیند برای تفریح هم کیش را در نظر بگیرد تا پروازهای همدان جان بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 آژانس مسافرتی همدان متضرر از کرونا/ برنامه سفرهای نوروزی زودتر اعلام شود

60 آژانس مسافرتی همدان متضرر از کرونا/ برنامه سفرهای نوروزی زودتر اعلام شود