مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 11:522022-03-05اقتصادي

خیرین مشتاق کمک به ساخت بیمارستان هستند


رییس بیمارستان قلب کوثر شیراز گفت: خیرین برای کمک به ساخت و راه اندازی بیمارستان ها کاملاً مشتاق هستند و با پایین تر آمدن تعرفه آنها بدون شک به بیمه ها کمک بیشتری خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود تابنده، درباره کمک بیمارستان های خیریه و خیرین به ارتقای نظام سلامت و توزیع عادلانه خدمات بیان کرد: در گذشته تعداد بیمارستان های خیریه بسیار کم بود و حدود 40 تا 50 سال قبل شاید در همین استان فارس 4 الی 5 بیمارستان خیریه بیشتر وجود نداشت که البته همان تعداد هم هیأت امنایی اداره نمی شد.

وی ادامه داد: این بیمارستان ها از سوی یک خیر راه اندازی و تحویل دولت داده شده بود که یا به عنوان یک بیمارستان دانشگاهی یا به عنوان بیمارستان یکی از مؤسسات مختلف شناخته می شدند.

اینگونه عملاً یک بیمارستان دولتی بود که هزینه آن حتی حقوق پزشکان و پرستارانش از سوی دولت تأمین می شد.

تابنده با بیان اینکه زمینه ایجاد بیمارستان های خیریه از حدود 30 سال پیش (یکی از اولین ها همین بیمارستان کوثر در شیراز بود) فراهم شد، گفت: اکثر این بیمارستان ها مجدداً زیر نظر سیستم دولتی رفتند و تعدادی از آنها به صورت هیأت امنایی از سوی خیرین درحال اداره شدن است لذا تفاوت هایی ظاهر می شود چرا که این دسته از بیمارستان ها نه دولتی و نه خصوصی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین مشتاق کمک به ساخت بیمارستان هستند

خیرین مشتاق کمک به ساخت بیمارستان هستند