مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 11:572022-03-05بين الملل

دعوت تاجیکستان از اعضای سازمان ملل برای مشارکت در کنفرانس ضد تروریسم «دوشنبه»


وزیر امور خارجه تاجیکستان کشورهای عضو سازمان ملل برای شرکت فعال در کنفرانس «روند دوشنبه برای مقابله با تروریسم و تأمین مالی آن» که قرار است اکتبر امسال در شهر دوشنبه برگزار شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، سراج الدین مهر الدین وزیر امور خارجه تاجیکستان در کنفرانس بین المللی همکاری منطقه ای کشورهای آسیای مرکزی در چارچوب برنامه جامع مشترک استراتژی جهانی مبارزه با تروریسم سازمان ملل که در شهر دوشنبه برگزار شد، شرکت و سخنرانی کرد.

مهرالدین ضمن سخنرانی در این کنفرانس در مورد اقدامات کشورش در راستای مبارزه با تروریسم بین المللی، جرائم سازمان یافته فراملی، قاچاق مواد مخدر و همچنین تصویب و اجرای دو استراتژی ملی برای مبارزه با افراط گرایی و تروریسم برای سال های 2016-2020 و 2021-2025 مطالبی را بیان کرد.

وی همچنین از نمایندگان کشورهای عضو سازمان ملل متحد و سازمان های بین المللی برای شرکت فعال در کنفرانس روند دوشنبه در زمینه مبارزه با تروریسم و تامین مالی آن که قرار است در اکتبر امسال در شهر دوشنبه برگزار شود، دعوت کرد.

رییس نهاد دیپلماتیک تاجیکستان در حاشیه این کنفرانس با مختار تلئوبردی وزیر امور خارجه قزاقستان، ولادیمیر وارانکف معاون دبیرکل و رییس مرکز مبارزه با تروریسم سازمان ملل و کایرات ساریبایف رییس کنفرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت تاجیکستان از اعضای سازمان ملل برای مشارکت در کنفرانس ضد تروریسم «دوشنبه»

دعوت تاجیکستان از اعضای سازمان ملل برای مشارکت در کنفرانس ضد تروریسم «دوشنبه»