مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 12:072022-03-05اقتصادي

زالی: ثبت تزریق دز سوم واکسن در «ایران من» برای مسافران الزامی است


فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران به لزوم ثبت تزریق دز سوم واکسن مسافران نوروزی در سامانه «ایران من» تاکید کرد و گفت: پوشش 40 درصدی دز سوم برای نوروز خطرناک است و باید میزان تزریق دوز سوم افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، علی رضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران در جلسه امروز ستاد مبارزه با کرونا استان،  با اشاره به این که برای سفرهای نوروزی لازم است تزریق سه دز واکسن در سامانه ایران من ثبت شود، اظهار کرد: تهران به عنوان اکثر مبدا سفرهای نوروزی و مرکز اختلاط سویه های مختلف کرونا لازم است، محدودیت های بیشتری در شروع و پایان سفر درنظر گرفته شود.

وی به لزوم استفاده 80 درصدی از ماسک تاکید کرد و گفت: گرچه آمار مراجعان سرپایی تهران نزولی است، اما پوشش حدود 40 درصدی تزریق دز سوم واکسن کافی نیست و باید این آمار برای ایمنی کامل به 80 درصد برسد .

فرمانده ستاد مبارزه با کرونا استان تهران گفت: نانوایی، باشگاه های ورزشی، پاساژها و سوپرمارکت ها چهار مرکزی است که نسبت به سایر مکان ها خطرناک تر هستند.

زالی به خدمات در ایام عید تاکید کرد و افزود: دانشگاه های علوم پزشکی در ایام عید آمادگی لازم را برای بیماریابی و ارائه خدمات را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زالی: ثبت تزریق دز سوم واکسن در «ایران من» برای مسافران الزامی است

زالی: ثبت تزریق دز سوم واکسن در «ایران من» برای مسافران الزامی است