مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 12:272022-03-05اقتصادي

انسداد 13 حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان درگزین


سرپرست منابع آب شهرستان درگزین از انسداد 13 حلقه چاه غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: با انسداد 13 حلقه چاه غیرمجاز از برداشت 707 هزار مترمکعب آب در این شهرستان جلوگیری شد.

- به گزارش، محمدرضا شکوهی شنبه در جلسه کارگروه سازگاری با کم آبی شهرستان درگزین با اشاره به تعهد منابع آب در این شهرستان و در راستای برنامه عملیاتی، عنوان کرد: در این راستا تحقق صددرصدی برنامه نصب کنتور را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه انسداد چاه های غیر مجاز یکی از اهداف تعیین شده در برنامه عملیاتی در این شهرستان است، اظهار کرد: در این زمینه تاکنون 13 حلقه چاه غیرمجاز مسدود شده است.

سرپرست منابع آب شهرستان درگزین با بیان اینکه با انسداد این چاه های غیرمجاز از برداشت 707 هزار مترمکعب آب در این شهرستان جلوگیری شد، ادامه داد: هم اکنون، تعداد کل چاه های دارای کنتور در شهرستان درگزین بالغ بر 153 حلقه است.

شکوهی در ادامه صحبت های خود خاطرنشان کرد: با توجه به میزان بارش های صورت گرفته در این شهرستان طی فصل زراعی جاری، پیگیری نصب کنتور بر روی تمامی چاه ها به ویژه چاه های برقی در اولویت قرار گرفت.

وی یادآور شد: استفاده از چاه های خانگی برای کشاورزی و باغداری ممنوع بوده و دهیاران نیز در صورت مشاهده چنین چاه هایی باید بلافاصله موضوع را به اطلاع منابع آب شهرستان برس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد 13 حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان درگزین

انسداد 13 حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان درگزین