مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 12:272022-03-05پزشكي

خروج شهرستان های اردبیل از وضعیت قرمز کرونایی


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده توسط وزارت بهداشت، شهرستان های استان اردبیل از وضعیت قرمز کرونایی خارج شده و در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی محمدیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار کرونا در استان اردبیل اظهار کرد: براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده توسط وزارت بهداشت، شهرستان های استان اردبیل از وضعیت قرمز کرونایی خارج شده و در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

وی افزود: هم اکنون شهرستان های اردبیل، پارس آباد، مشگین شهر، گرمی، بیله سوار، کوثر و نیر در وضعیت نارنجی و شهرستان های خلخال، اصلاندوز، سرعین و نمین در وضعیت زرد قرار دارند.

بستری 26 بیمار جدید کرونایی و فوت 4 نفر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل ادامه داد: با بستری 26 بیمار جدید کرونایی در 24 ساعت اخیر، تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان اردبیل به 199 بیمار رسید که این تعداد نسبت به روز گذشته 3 نفر کاهش داشته است.

محمدیان بیان کرد: متأسفانه طی شبانه روز گذشته 4 مورد فوتی ناشی از کرونا ثبت شده است و در حال حاضر 48 بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند؛ همچنین خوشبختانه 57 بیمار در 24 ساعت گذشته با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان ترخیص شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج شهرستان های اردبیل از وضعیت قرمز کرونایی

خروج شهرستان های اردبیل از وضعیت قرمز کرونایی