مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 12:322022-03-05اجتماعي

تبدیل پایانه آزادگان به یکی از مهمترین زیرساخت های شبکه متروی تهران


مدیرعامل شرکت متروی تهران در بازدید از پایانه آزادگان که در مرحله ساخت قرار دارد، این زیرساخت حمل و نقلی را یکی از مهمترین پایانه های شبکه متروی پایتخت برشمرد و اظهار امیدواری کرد در آینده ای نه چندان دور شاهد تاثیرات بهره برداری از آن در خط 3 و بعدها در خطوط 9 و 11 مترو باشیم.

- مدیرعامل شرکت متروی تهران در بازدید از پایانه آزادگان که در مرحله ساخت قرار دارد، این زیرساخت حمل و نقلی را یکی از مهمترین پایانه های شبکه متروی پایتخت برشمرد و اظهار امیدواری کرد در آینده ای نه چندان دور شاهد تاثیرات بهره برداری از آن در خط 3 و بعدها در خطوط 9 و 11 مترو باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست بررسی آخرین وضعیت عملیات اجرایی پروژه احداث پایانه آزادگان، با مرور محدودیت های محیطی و فنی شروع پروژه و ارائه بازطراحی های صورت گرفته توسط مشاور طرح آغاز شد و در ادامه پیمانکاران مربوطه، برنامه زمان بندی افتتاح فاز نخست پایانه با توجه به روند تأمین مالی پروژه را تشریح کردند.

مسعود درستی مدیرعامل شرکت متروی تهران در جریان بازدید از بخش های مختلف پایانه، ضمن مشاهده عینی مشکلات پیش روی روند عملیات اجرایی طرح، نقطه نظرات خود مبنی بر راهکارهای تسریع میزان پیشرفت پروژه را ارائه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل پایانه آزادگان به یکی از مهمترین زیرساخت های شبکه متروی تهران

تبدیل پایانه آزادگان به یکی از مهمترین زیرساخت های شبکه متروی تهران