مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 12:522022-03-05اقتصادي

بازار پوشاک اهواز در آستانه عید، از رکود تا افزایش قیمت


رییس اتحادیه پوشاک اهواز از افزایش قیمت پوشاک در آستانه عید نوروز خبر داد و گفت: در بازار پوشاک، ثباتی وجود ندارد و بازار آشفته است.

- پرویز رنجبر در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت بازار پوشاک در اهواز اظهار کرد: اخیرا پوشاک افزایش قیمت بسیار زیادی داشته و نسبت به سال گذشته افزایش 100 درصدی و حتی شاید هم بیشتر داشته ایم.

وی افزود: با توجه به اینکه قیمت تمام اجناس از خوراک تا پوشاک در بازار افزایش پیدا کرده است و به طور مثال اگر قیمت پیراهن در سال گذشته 50، 60 هزار تومان بوده، در حال حاضر به قیمت 150 تا 160 هزار تومان رسیده و قیمت شلوار جین نیز 500 تا 600 هزار تومان است.

رییس اتحادیه پوشاک اهواز با اشاره به اینکه هیچ کمبودی در بازار پوشاک وجود ندارد، عنوان کرد: بازار راکد است و به دلیل اینکه پوشاک افزایش قیمت بسیار زیادی داشته است، توان خرید مردم بسیار پایین آمده است .

رنجبر با بیان این که بر بازار پوشاک به طور کامل نظارت می شود، افزود: با توجه به فاکتورها اگر پوشاک در محلی گران باشد دلیل بر تخلف فروشنده نیست بلکه آن ها اجناس را گران خریداری کرده اند و گران هم به فروش می رسانند.

وی با بیان این که با توجه به افزایش قیمت پوشاک، درصد تخلف واحدهای صنفی بسیار کم است، گفت: اگر جنسی گران شود نه تنها ارزان نمی شود بلکه گران تر می شود و به دلیل عدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار پوشاک اهواز در آستانه عید، از رکود تا افزایش قیمت

بازار پوشاک اهواز در آستانه عید، از رکود تا افزایش قیمت