مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 12:572022-03-05پزشكي

سنگ اندازی ها برای به تعویق انداختن اجرای طرح نسخه الکترونیک


به نظر می رسد که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در ماجرای استمهال و به تعویق انداختن اجرای طرح نسخه الکترونیک موفق نبوده و با مخالفت رییس جمهوری در این زمینه مواجه شده، - به نظر می رسد که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در ماجرای استمهال و به تعویق انداختن اجرای طرح نسخه الکترونیک موفق نبوده و با مخالفت رییس جمهوری در این زمینه مواجه شده، حالا دست به دامان کمیسیون تلفیق مجلس شده تا این طرح ملی را با تمام هزینه هایی که برای آن انجام شده، در قالب قانون بودجه 1401 به تعویق بیندازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسلامت نیوز، کمیسیون تلفیق بودجه 1401 در تبصره 17 این قانون مواردی را مصوب کرده که به نظر می رسد قانون مربوط به نسخه الکترونیک به شکلی بازنویسی شده و در عمل اقدامات و هزینه های انجام شده چند سال اخیر در این زمینه مورد توجه قرار نگرفته است.

شرایط تحریمی و اقتصادی کشور این اجازه را نمی دهد که طرح های ملی و بزرگ که به واسطه تلاش شبانه روزی و هزینه های بسیار زیاد اجرایی شده، از ابتدا و نقطه صفر آغاز شوند.

این در حالی است که کمیسیون تلفیق بودجه 1401 در زمینه طرح نسخه الکترونیک تقریبا بخش عمده ای از اقدامات و هزینه های انجام شده در این زمینه را نادیده گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ اندازی ها برای به تعویق انداختن اجرای طرح نسخه الکترونیک

سنگ اندازی ها برای به تعویق انداختن اجرای طرح نسخه الکترونیک