مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 12:572022-03-05سياسي

کاخ لاکچری حاشیه رودخانه چالوس تخریب شد (+عکس و فیلم)


از 18 دستگاه حاکمیتی که در بستر و حریم رودخانه کرج اقدام به ساخت و ساز کرده بودند تاکنون ساختمان های متعلق به 15 دستگاه تخریب شده است.

- تخریب ابرویلای حاشیه رودخانه چالوس در اجرای طرح آزادسازی اراضی ملی آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، حسین فاضلی هریکندی رییس کل دادگستری استان البرز در خصوص روند آزادسازی اراضی در حریم رودخانه کرج گفت: در روند اجرای دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر آزادسازی رودخانه ها و اراضی ملی، کار آزاد سازی بستر و حریم رودخانه کرج در جاده چالوس آغاز و در اولین اقدام ساختمان متعلق به قوه قضاییه تخریب شد.

وی افزود: از 18 دستگاه حاکمیتی که در بستر و حریم رودخانه کرج اقدام به ساخت و ساز کرده بودند تاکنون ساختمان های متعلق به 15 دستگاه تخریب شده است.

رییس کل دادگستری استان البرز گفت: در فاز دوم، کار آزاد سازی حریم رودخانه کرج از ساختمان های متعلق به افراد حقیقی و حقوقی غیر حاکمیتی آغاز شده است .

فاضلی هریکندی افزود: امروز نیز تخریب ابرویلایی لاکچری که اقدام به تخلفات زیادی در زمان ساخت و ساز در حریم رودخانه کرج داشته است آغاز شد.

وی تصریح کرد: این ساختمان، نماد تحقق چند جرم و تخلف است و به عبارت دیگر برای احداث این ساختمان بزرگ سه طبقه و محوطه آن، چهار جرم و تخلف به شرح ذیل واقع شده است: اول: یک هزار و 142 مترمرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاخ لاکچری حاشیه رودخانه چالوس تخریب شد (+عکس و فیلم)

کاخ لاکچری حاشیه رودخانه چالوس تخریب شد (+عکس و فیلم)